سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

سرنشینان خودرو 50 درصد کشته شدگان تصادفات رانندگی در نوروز

مدير كل پزشكي قانوني استان گفت : 50 درصد از فوتی های تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروزی سرنشین هستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری علي عباسي افزود : بر اساس اطلاعات رسيده از مراكز پزشكي قانوني مازندران جمع كشته هاي تصادفات نوروزي امسال در استان به 36 نفر(22مرد و ما بقي زن )رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرد.

عباسي وضعیت کشته شدگان تصادفات رانندگی را 50 درصد سرنشین ، راننده و موتور سوار هر کدام 14 درصد و عابرین 22 درصد اعلام کرد تصریح کرد : آمار جمع آوري شده از كشته هاي تصادفات نوروزي مريوط به محدوده زماني 25 اسفند 92تا10فروردين امسال است و امكان تغيير در آن وجود دارد .

مدير كل پزشكي قانوني مازندران با تاكيد بر اينكه آمار ذكر شده از تلفات قطعی نمی باشد بلکه آمار اوليه اين استان است كه به صورت فوري از 15 مركز اين اداره كل جمع آوري شده و به جهت امكان اضافه شدن تلفات از بين مصدومان حوادث رانندگي نوروزي كه در بيمارستان ها بستري هستند آمار قطعی در هفته دوم ارديبهشت اعلام مي شود .

عباسي با اشاره به اینکه بيشترين فوتي درتاریخ های 27 اسفند و 8 فروردین با پنج (5)مورد رخ داد افزود : بر اساس آمار شهرستان های آمل با 13مورد ،نور، ساری هر کدام با 4موردو چالوس ،عباس آباد،بابل هر کدام 3مورد و نوشهربا 2موردبیشترین و شهرهای قائمشهر ،تنکابن،نکا،گلوگاه هر کدام یک مورد کمترین فوتي در آن ثبت شده است .


برچسب ها: سرنشینان ، کشته ، تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.