سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

روند به ثمر نشستن فعالیت های عمرانی در سال 1393 نیز ادامه خواهد یافت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجموعه پروژه هایی که در سال 1392 به ثمر رسید را اقداماتی قابل ملاحظه و کم سابقه در تاریخ بلدیه پایتخت توصیف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مازیار حسینی که در حاشیه مراسم بهره برداری از زیرگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح با بلوار ایران خودرو سخن می گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: روند به ثمر رسیدن فعالیت های عمرانی شهرداری تهران طی سال 1392 با راه اندازی تونل جنوبی نیایش در روز اول اردیبهشت ماه آن سال آغاز شد و با بهره برداری از پروژه هایی همچون مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس، مجموعه پل های چندسطحی تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله با بزرگراه جناح و بزرگراه 26 کیلومتری امام علی(ع) ادامه یافت.

وی بهره برداری از بزرگراه طبقاتی صدر در روز نهم آذرماه سال 1392 را نقطه اوج به ثمر نشستن فعالیت های عمرانی شهرداری تهران در سال 92 دانست و ابراز امیدواری کرد این روند پربار، با لطف خدا و مدیریت جهادی شهردار تهران در سال 1393 نیز ادامه پیدا کند.

حسینی در تشریح برنامه های آتی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با بیان آنکه سال 1393 نخستین سال از اجرای برنامه 5 ساله دوم توسعه شهر تهران است، افزود: مطالعه و طراحی پروژه های موردنیاز براساس این برنامه، یکی از مهمترین اقدامات معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سال 93 خواهد بود. علاوه بر این تلاش خواهیم کرد در سال 1393 ضمن آغاز عملیات اجرایی پروژه های جدید مطابق با برنامه 5 ساله دوم، پرونده پروژه های عمرانی باقی مانده نیز بسته شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجموعه پل های تقاطع کاروانسراسنگی 1 و 2 یکی از مهمترین پروژه هایی است که در سال 1393 تحویل شهروندان خواهد شد؛ تقاطع هایی غیرهمسطح که بهره برداری از آنها سبب تکمیل رینگ بزرگراهی غرب شهر تهران خواهد شد.
برچسب ها: فعالیت ، عمران ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.