سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تجلیل نماینده لردگان در مجلس از اعضاِی ستاد تسهیلات سفر استان

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از فعالیت ها و اقدامات اعضای ستاد هماهنگی تسهیلات سفر کشور و استان چهارمحال و بختیاری تقدیر کرد.

در پیام تشکر مجید جلیل سرقلعه آمده است:
سال نو که به عنوان  اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، فرصتی برای خدمت رسانی مطلوبتر به هموطنان و قدم در راه پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
با قدردانی از همکاری اعضای ستاد هماهنگی سفر استان های کشور به ویژه پرسنل ایثارگر و از خودگذشته نیروی انتظامی در کلانتری ها، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، امنیت زیربنای توسعه و پیشرفت جوامع است و خدمات این پرسنل خدوم، امنیت را برای هموطنان به ارمغان آورد.
جلیل سرقلعه همچنین در پیام خود با تجلیل از همکاری مردم با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر استان ها به ویژه پرسنل رهنمایی و رانندگی و پلیس راه، کاهش چشمگیر آمار تصادفات جاده ای در نوروز 93 را مرهون همکاری و هم افزایی جمعی اعضای این ستاد دانست.
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در پایان پیام خود از خبرنگاران و رسانه های تصویری، شنیداری و دیجیتال برای اطلاع رسانی در تعطیلات نوروزی 93 تشکر و بر لزوم ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری در راستای توسعه پایدار و رونق این صنعت تاکید کرده است.
برچسب ها: تجلیل ، نماینده ، تسهیلات ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.