سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

نجات جوان گرفتار در کوهستان‌های نوق رفسنجان

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان گفت: جوان 30 ساله پس از 24 ساعت گرفتاری در کوه‌های منطقه نوق این شهرستان نجات پیدا کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسن امینی‌رنجبر با اشاره به عملیات‌های امداد و نجات هلال‌احمر رفسنجان در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: نوروز امسال طبق آمار نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر، 42 هزار مسافر ورودی به شهر داشتیم.

وی با بیان اینکه تعداد دو چادر مستقر در میدان‌های امام حسین (ع) و خاتم‌الانبیاء (ص) به مسافران ورودی شهر خدمات‌رسانی می‌کردند، افزود: تعداد 767 نفر به چادر سلامت هلال‌احمر مراجعه کردند و از خدمات تست فشار خون، قند و معاینه بهره‌مند شدند.

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان عنوان کرد: تعداد 27 هزار و 900 بروشور، پیک سفر، نقشه راهنمای استان، تقویم‌های بهداشتی و ... در اختیار مسافران نوروزی قرار دادیم تا ضمن استفاده از آن خاطره خوبی از شهر داشته باشند.

وی با بیان اینکه در عملیات‌های نوروز امسال مورد فوتی نداشتیم، خاطرنشان کرد: سه مورد ماموریت در این ایام انجام شد که دو مورد آن تصادف بود.

امینی‌رنجبر بیان کرد: روز 14 فروردین، 13 نفر در کوهستان‌های  شاهزاده عباس (ع) به علت ریزش کوه و گل و لای گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و اورژانس  115 نجات یافتند.

وی گفت: روز 14 فروردین بر اساس تماس آتش‌نشانی شهرستان زرند مبنی بر یک مورد گرفتاری در کوه‌های منطقه نوق در نزدیکی امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف تیم امداد کوهستان جمعیت هلال‌احمر به محل اعزام و موفق شد پس از هشت ساعت تلاش این جوان را پس از 24 ساعت گرفتاری نجات دهد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، کوهستان ، رفسنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.