سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست مس کرمان:

جایگاه ما در جدول با حضور مظلومی هم تغییری نمی‌کرد

رضا یوسف آبادی گفت: اگر مظلومی تا آخر فصل تیم را همراهی می‌کرد جایگاه ما در جدول همین جای کنونی بود.

 رضا یوسف آبادی سرپرست تیم مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما در لیگ امسال نتوانسته نتیجه مطلوبی بگیرد تیم در اول فصل خوب بسته نشد البته مظلومی سرمربی سابق تیم در دوازده هفته که تیم را همراهی کرد تمام تلاش خود را کرد.
 
شایان ذکر است: که مظلومی در صحبت‌هایی اذعان کرده است که اگر سرمربی تیم باقی می‌ماند مس کرمان جایگاهی بهتر در جدول پیدا می‌کرد اما به عقیده من با حضور مظلومی هم نتیجه همین ‌می‌شد زیرا توان تیم ما در همین حد است بازیکنان ما از توان خود نیز بیشتر تلاش کرده اند عدم نتیجه گیری ما از بد شانسی نیز نشات می ‌گیرد تیم ما بد بازی نکرده اما نتوانسته نتیجه را به نفع خود به پایان برساند و در همه ی بازی موقعیت‌های خطرناک با بد شانسی از دست رفته است.
 
 وی در رابطه با بحث و جدل یکی از هواداران با بازیکنان در تمرینات تیم اظهار کرد: یکی از هواداران به علت ناراحتی از عدم نتیجه گیری تیم  با دو تن از بازیکنان تیم ابراهیمی و اسماعیل‌بیگی درگیری لفظی پیدا کرد اما خوشبختانه مسئله فیصله یافت و هیچ درگیری فیزیکی رخ نداد.
 
 این دو بازیکن به علت مصدومیت ما را در بازی بعد همراهی نخواهند کرد ابراهیمی به دلیل شکستگی انگشت پا و اسماعیل بیگی به علت کشیدگی کشاله ران دچار آسیب دیدگی شده‌اند وعدم حضور این دو بازیکن در بازی بعدی فقط به دلیل آسیب دیدگی است و ربطی به بحث و جدل با تماشاگر خاطی ندارد.
 
 یوسف آبادی در پایان افزود: امیدواریم نتایج هفته آخر به نفع تیم ما باشد و بتوانیم در لیگ برتر بمانیم از هواداران نیز به دلیل کسب نتایج ضعیف عذر خواهی می کنیم و خواهشمند هستیم که در این شرایط سخت تیم را تنها نگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جایگاه ، سطح ، مظلومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.