سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی "خدمات سفر"خراسان شمالی؛

12هزار بازدید نظارتی در خراسان شمالی

بیش از 12هزار بازدید نظارتی ازتاسیسات گردشگری ومراکز پذیرایی و بین راهی از 25 اسفندماه تا پایان 14 فروردین ماه در استان خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، علی کاظمی دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان خراسان شمالی، گفت: معاونت نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری در ایام نوروز تا پایان 14 فروردین ماه از تاسیسات گردشگری استان برای نظارت بر کیفیت و کمیت و نرخ اغذیه، ارائه سرویس مطلوب به مسافران و رعایت بهداشت بازدیدهای مشترک انجام داد و با متخلفان برخورد قانونی کرده است.

وی ادامه داد: این بازدیدها با هدف جلب رضایت مسافران نوروزی از مراکز اقامتی، رستورانهای بین راهی و مجتمع های خدمات رفاهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، کمپ ها و مراکز اسکان در استان توسط بازرسان دستگاههای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان شمالی انجام گرفت و با واحدهای متخلف برخورد قانونی شد.

کاظمی با اشاره به نقش تاثیرگذار مجتمع های خدمات رفاهی و تاسیسات گردشگری در جذب گردشگران افزود: در بازدید از این مراکز 103مورد تذکر و دو مورد تعطیلی واحد صورت گرفت.

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: در این بازدیدها 4 واحد گردشگری نیز به دلیل ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت گردشگران مود تشویق قرار گرفته است.

 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بازدید ، نظارت ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.