سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

رشد 20 درصدی زائرین بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان در نوروز 93

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سیستان وبلوچستان گفت: نوروز امسال و در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در سال 93 بیش از 800 هزار نفر زائر و مسافر به بقاع متبرکه این استان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی گفت : شش بقعه و سه مسجد بین راهی و یک زائرسرا در استان در سال جاری میزبان مسافران و میهمانان نوروزی استان بوده و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این اماکن تمهیدات و امکانات رفاهی خود را به مراجعه کنندگان ارائه می‌داد.

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان افزود: چهار بقعه متبرکه در زابل، یک بقعه در ایرانشهر، مسجد بین راهی کهورک،خاش و بزمان و زائرسرای امام رضا (ع)، ازجمله اماکن استقبال و اسکان مسافرین و زائرین نوروزی در استان سیستان و بلوچستان بود.

تدینی گفت: در نوروز امسال بیش از 800 هزار نفر مسافر و زائر به اماکن ذکر شده مراجعه کرده‌اند و توانستیم به بیش از 10هزار نفر امکانات اسکان ارائه دهیم که این خدمت رسانی با توجه به امکانات مهیا شده و تلاش‌های صورت گرفته نسبت به سال گذشته 20درصد رشد داشته است.

مدیر کل اوقاف سیستان و بلوچستان در ادامه از برگزاری سوگواره شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یاس نبوی در 4 بقعه و 40 مسجد در مناطق مختلف استان از سوی این اداره کل خبر داد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.