سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروم تمايلي براي خريد سهام ميلان ندارد

مالکان باشگاه فوتبال ميلان بخشي از سهام خود را به سرمايه گذاران خارجي واگذار مي کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، خانواده برلوسکني که مالکيت باشگاه  ميلان را بر عهده دارد اعلام کرد 30 درصد از سهام خود را واگذار مي کند.

گزارش روزنامه کوريره دلاسرا چاپ ايتاليا حاکي از مذاکرات وکيل خانواده برلوسکني با شرکت دولتي گازپروم روسيه است ، هرچند اين شرکت اين خبر را رد کرده است و امکان توافق با يک سرمايه گذار عرب حوزه خليج فارس نيز وجود دارد.

عملکرد ضعيف تيم ميلان در دو فصل اخير سيلويو برلوسکني را متقاعد به جذب سرمايه خارجي کرده است.

سرگئي کوپريانوف سخنگوي شرکت گازپروم در مسکو گفت :« گازپروم هيچ مذاکره اي در مورد باشگاه ميلان براي حمايت مالي و يا خريد سهام انجام نداده است.»

باشگاه اينتر رقيب سنتي و همشهري ميلان چندي قبل به اريک توهير ميلياردر اندونزيايي - آمريکايي فروخته شد.توهير اکنون 70 درصد سهام باشگاه اينتر را که قبلا در اختيار ماسيمو موراتي بود خريداري کرده است.

باربارا برلوسکني معاون مديراجرايي باشگاه ميلان در گفتگو با گاتستا دلواسپرت تاکيد کرد باشگاه 30 درصد سهام خود را به فروش گذشته است و هفته آينده نمايندگان باشگاه در امارات پاي ميز مذاکره خواهند نشست.وي فروش بيش از اين مقدار از سهام باشگاه و خروج آن از مالکيت خانواده خود را تکذيب کرد.

برلوسکني 29 ساله گفت سرمايه جذب شده صرف ساخت ورزشگاه جديد باشگاه خواهد شد.
تيم ميلان سابقه 7 قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را دارد اما اين فصل از اين رقابت ها حذف شده است و به نظر نمي رسد بتواند سهميه حضور در فصل آينده را کسب کند.

اين تيم هم اينک در رده 11 سري آ ايتاليا در فاصله 39 امتيازي با يوونتوس صدرنشين و 22 امتيازي با تيم رده سومي ناپولي (آخرين رده کسب مجوز ليگ قهرمانان اروپا) قرار دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: میلان ، پروم ، سهام ، خرید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.