سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اعلام کرد؛

ثبت ۱۸۰ میلیون عبور خودروها از مقابل دوربین‌های راهور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از ثبت ۱۸۰ میلیون عبور خودروها از مقابل دوربین‌های راهور خبر داد و گفت: سهم هر خودرو حدود ۱۵ بار بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار اسکندر مؤمنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور صبح امروز در حاشیه حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: طرح نوروزی در بهمن‌ماه سال گذشته برنامه‌ریزی شد و در ابتدای اسفند با سازمان‌های مرتبط هماهنگی شد و در نهایت در 25 اسفند آغاز به کار کرد.
 
وی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد حجم سفرها نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است به گونه‌ای که در سال گذشته در هر ساعت 387 خودرو از مقابل دوربین‌های راهور گذر می‌کردند که این عدد امسال به 397 خودرو رسیده است.
 
سردار مؤمنی به ثبت 180 میلیون عبور خودروها از مقابل دوربین‌های راهور اشاره کرد و گفت: سهم هر خودرو 15 بار بوده است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به کاهش 4 کیلومتری سرعت متوسط خودروها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته سرعت خودروها 81 کیلومتر بر ساعت بود که این رقم امسال به 77 کیلومتر کاهش پیدا کرده است.
 
وی افزود: این در حالی است که مجموعاً بررسی‌های ما نشان می‌دهد میزان وقوع تخلفات 31 درصد کاهش داشته است که این عدد بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.
 
سردار مؤمنی سه استان قزوین، مازندران و گیلان را موفق در کاهش تلفات جاده‌ای عنوان کرد و گفت: این در حالی است که خراسان جنوبی، کرمان و خوزستان بیشترین افزایش تلفات جاده‌ای و حوادث را داشتند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به کاهش 12 درصدی تصادفات به طور میانگین در ایام نوروز نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم در طول سال 93 نیز شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.