سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

7 بازيکن فوتبال انگليس به اتهام تباني بازداشت شدند

آژانس ملي ضد جرايم انگليس از بازداشت 7 بازيکن از ليگ هاي دسته هاي پايين تر فوتبال انگليس به اتهام شرکت در تباني خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين آژانس در بيانيه اي اعلام کرد علاوه بر اين 7 بازيکن ، 6 بازيکن ديگر که همگي ميان 18 تا 30 سال دارند مجدد بازداشت شده اند. دستگيري اين افراد در چارچوب تحقيقات جديد در تباني فوتبال انگليس و پولشويي در فوتبال صورت گرفته است.

6 بازيکن مذکور ماه دسامبر گذشته پس از چاپ گزارشي از تباني در ليگ هاي پايين تر فوتبال انگليس در روزنامه سان بازداشت شدند.

اين روزنامه مدعي شده بود ، سم سوجي بازيکن سابق پورتس موث به اين بازيکنان پيشنهاد کرده بود در برابر دريافت کارت و محروميت ده ها هزار پوند دريافت کنند. سوجي همچنين مدعي شده بود مي تواند مسابقاتي در ليگ برتر انگليس و جام جهاني 2014 تباني کند.

گفته مي شود دي جي کمپبل مهاجم تيم بلکبرن يکي از 6 بازيکن بازداشت شده در ماه دسامبر بوده است که مجدد دستگير شد. يکي ديگر از بازيکنان عضو تيم اولدهام است.اتحاديه فوتبال انگليس اعلام کرد کاملا در جريان بازداشت ها و نتيجه تحقيقات قرار دارد اما توضيح بيشتري در اين مورد داده نشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انگلیس ، فوتبال ، تبانی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.