سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلاحی در تشریح برنامه های معاونت برنامه ریزی در سال 93:

پیام نوروزی مقام معظم رهبری چراغ راه فعالیت ها در شهرداری تهران است

معاون برنامه ریزی،توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران مهمترین اولویت این معاونت در سال 93 را توجه به منویات مقام معظم رهبری و تعیین و اجرای شاخصه های مدیریت جهادی دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود صلاحی با اشاره به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری عنوان کرد: پیام نوروزی مقام معظم رهبری چراغ راه فعالیت ما در شهرداری تهران است که باید تبدیل به لایحه شود. پرکاری، کم حرفی، کار شبانه روزی، اخلاص، عدم ریخت و پاش و استفاده بهینه ازمنابع مالی از مهمترین مشخصات مدیریت جهادی است.

 وی افزود: سال 93 سال اثربخشی این معاونت است. باید بیش از پیش جدی کار کرد و کار را جدی گرفت. جدیت در کار و انجام کار عالمانه موجب ثمربخشی و اثربخشی می شود، ارزش هر کار به میزان اثربخشی آن و رمز ماندگاری افراد، ثمربخشی و اثربخشی آنان است.

 صلاحی افق برنامه پنج ساله دوم را به خصوص با حمایت و همکاری دولت و شورای اسلامی با شهرداری تهران بسیار امیدوارکننده و اثربخش و حضور سه وزیر و یک معاون رئیس جمهور در شورای شهر را نویدبخش همکاری مطلوب دولت با شهر تهران دانست.

وی همچنین قول همکاری کمیسیون عمران مجلس با شهرداری تهران را از دیگر نکات مثبت و اثرگذار بر اجرای برنامه پنج ساله دوم برشمرد.

به گفته معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری پایتخت، محور برنامه ریزی های این معاونت فرابخشی و البته توجه به زیرساخت هاست. به طوری که ثمره کار جهادی و عالمانه در این معاونت را تمام شهروندان خواهند دید تا قضاوت و رضایت آنها بر همین اساس شکل گیرد.

وی همچنین بر ضرورت برنامه محوری و همکاری مستمر میان واحدهای معاونت برنامه ریزی ، توسعه شهری و امور شورا شهرداری، برای انجام و اجرای هر چه بهتر وظایف محوله تاکید نمود.
 

برچسب ها: پیام ، نوروز ، چراغ ، شهرداری ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.