سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گستره تمرکز "بارش‌"ها در شرق و جنوب شرقی کشور/ "تهران" شنبه نیمه ابری می‌شود

کارشناس هواشناسی گفت: امروز پانزدهم فروردین شاهد گستره بارش‌های متمرکز در نیمه شرقی به ویژه جنوب شرقی کشور و نواحی استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان هستیم.

نقشینه کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز بخش عمده بارش‌ها متمرکز در نیمه شرقی به ویژه جنوب شرقی کشور و نواحی استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان است که می‌تواند منجر به آب گرفتگی در معابر عمومی این استان‌ها شود.
 
وی تصریح کرد: همچنین در نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز بارش در ارتفاعات به صورت برف و در سایر قسمت‌ها به صورت باران ادامه دارد. 

وی با بیان آنکه از امروز شاهد وزش باد در جنوب شرق و شرق کشور بر اثر عبور مرکز کم فشار خواهیم بود، گفت: با وزش باد جنوب شرق و عبور این مرکز کم فشار شاهد تشدید و وزش باد در نواحی جنوب شرق و شرق کشور خواهیم بود، ضمن آنکه پس از ایران، بارش‌ها در افغانستان و جنوب شرق پاکستان متمرکز خواهد بود. 

نقشینه ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج هستند، همچنین از روز شنبه در همه استان‌ها به جز استان‌های گیلان، گلستان و خراسان شمالی شاهد افزایش دما برای سایر استان‌های کشور هستیم که این موضوع برای خوزستان و هرمزگان بسیار محسوس است. 

وی در رابطه با آخرین وضعیت جوی تهران گفت: روز شنبه هوای تهران نیمه ابری همراه با بارش در ارتفاعات خواهد بود ضمن آنکه بیشینه دمای تهران امروز 14 درجه و فردا 17 درجه و در روز یکشنبه 21 درجه خواهد بود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: خوزستان ، افزایش ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.