سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات تلخ دومین حادثه ریزش کوه در نوروز امسال ؛

سقوط خونین تخته سنگ بر روی اتوبوس مسافربری در خرم آباد

فرمانده پلیس راه کشور از سقوط یک تخته سنگ بر روی اتوبوس مسافربری در حادثه‌ی ریزش کوه شب گذشته در آزادراه خرم آباد - پل زال و مجروح شدن 3 تن در این حادثه خبر داد.

سردار  محمد رضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات ریزش کوه در محور زال – خرم آباد در استان لرستان گفت: شدت گرفتن بارش‌ها طی شب گذشته در استان لرستان منجر به لغزندگی صخره‌های اطراف آزادراه خرم آباد - پل زال شد و این امر در نهایت سقوط تخته سنگ‌ها از کوه را به دنبال داشت .

فرمانده پلیس راه کشور ادامه داد: ساعت ۲۳  شب گذشته  در پی  بارش شدید باران و لغزش صخره‌های حاشیه آزاد راه زال – خرم آباد  کوه ریزش کرد که این امر منجر به سقوط یک تخته سنگ به پایین و  خسارت به یک دستگاه عبوری در این محور شد.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۱ آزادراه خرم آباد - پل زال لاین جنوب به شمال آن رخ داد و متاسفانه منجر به برخورد سنگ با یک دستگاه اتوبوس عبوری در این محور  شد و باعث زخمی شدن سه نفر از سرنشینان این اتوبوس شد که خوشبختانه جراحت این افراد سطحی بود.

سردار مهماندار خاطر نشان کرد: شب گذشته تا حوالی ساعت سه بامداد پاک سازی محور انجام شده است و از ساعاتی پیش نیز این محور بازگشایی شده و در حال حاضر محور مشکلی برای تردد ندارد .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.