سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه دور سوم مذاکرات انجام شد؛

دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با آیت‌الله واعظ طبسی

در آستانه دور سوم مذاکرات هسته‌ای‏، وزیر امور خارجه کشورمان با آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در آستانه دور سوم مذاکرات هسته‌ای‏، وزیر امور خارجه کشورمان با «آیت‌الله واعظ طبسی» تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که روز گذشته سیزدهم فروردین در تالار اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی برگزار شد، دکتر «ظریف» گزارشی از برنامه‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای و روند مذاکرات ارائه کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک سال جدید، برای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی گفت: امیدوارم همه ما مشمول عنایات اهل بیت(ع) باشیم و با کمک آنها و نصرت الهی بتوانیم قدم‌های مفید و سودمندی برای کشور و اسلام برداریم.

وی خطاب به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: برای جنابعالی هم دعا می‌کنیم که ان شاءالله توفیقات مضاعف داشته باشید و از اینکه که کاملاً حساب شده و با دقت و تأمل کافی مذاکرات را دنبال می‌کنید، متشکریم.

در این دیدار، دکتر محمد جواد ظریف نیز با تشکر از آیت‌الله واعظ طبسی و اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه‌های مختلف، اظهارداشت: قبل از این جلسه، بازدیدی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی داشتم که برایم بسیار جالب توجه بود و اگر آن را نمی‌دیدم، یک خسارت بود.

وی افزود: بیمارستان رضوی بسیار پیشرفته و عظیم و آبروی کشور است و نظیر آن را حتی در آمریکا و اروپا ندیده‌ام.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: این وزارتخانه در بحث گردشگری سلامت و معرفی ظرفیت‌های بیمارستان رضوی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است؛ وزیر امور خارجه کشورمان قبل از این دیدار‏، از بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی که پیشرفته‌ترین و مجهزترین مرکز پزشکی هسته‌ای خاورمیانه به شمار می‌رود، بازدیدی دو ساعته داشت.

وی همچنین از رواق جدید دارالمرحمه و مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.