سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

روز طبیعت آذربایجان شرقی با 13 حادثه رانندگی

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان در 24 ساعت گذشته با 13 حادثه روز طبیعت را سپری کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،علی شهودی اظهار کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در محورهای مواصلاتی مختلف و کوهستان‌ها به حوادث جاده‌ای، شهری و کوهستان در 24 ساعت گذشته امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر جلفا در 24 ساعت گذشته به 4 فقره حادثه رسیدگی کردند.

واژگونی سواری پژو 405

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: در جاده نودوز - کردشت روبه‌روی حمام ساعت 15 یک دستگاه پژو واژگون شده بود که یک نفر مصدوم آن توسط نجاتگران به مراکز درمانی انتقال داده شد.

واژگونی پیکان وانت

وی افزود: در حادثه دیگری در مسیر جلفا جاده پهناور - خاروانا حوالی ساعت 18 یک دستگاه پیکان وانت واژگون شده بود که یک نفر مجروح آن به مرکز درمانی منتقل شد.

در چادر دچار گازگرفتگی

شهودی خاطر نشان کرد: همچنین بامداد امروز در یک حادثه شهری در جاده سیه‌رود به سمت نوردوز کنار چشمه جرجن سه نفر در چادر دچار گازگرفتگی شده بودند که توسط نجاتگران نجات یافتند.

واژگونی اتوبوس

این مسئول عنوان کرد: در حادثه دیگر حوالی ساعت 14:30 در کیلومتر 6 جاده سیه‌رود به سمت روستای کمار در منطقه شهدای مارازاد جلفا یک دستگاه اتوبوس واژگون شده بود که 5 نفر از حادثه دیدگان توسط نجاتگران امدادرسانی شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی همچنین به فعالیت نجاتگران دیار استاد شهریار "بستان آباد" اشاره کرد و گفت: نجاتگران بستان آباد در اتوبان پیامبر اعظم و جاده قدیم تبریز – تهران و محورهای فرعی به سه مورد حادثه امدادرسانی کردند.

واژگونی سواری سمند

شهودی افزود: در جاده قدیم تبریز - میانه روبروی روستای شیروانه در ساعت 20 یک دستگاه سواری در مسیر واژگون شده بود که دو نفر از سرنشینان توسط نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای استاد شهریار جمعیت هلال احمر بستان‌آباد نجات یافتند.

واژگونی پراید

وی به امدادرسانی نجاتگران پایگاه گردنه تاریخی شیبلی اشاره کرد و گفت: نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شیبلی در جاده قدیم تبریز - بستان‌آباد روبه‌روی روستای کرکان جدید به سه نفر از سر نشینان پراید واژگون شده امدادرسانی کردند.

برخورد پیکان با بنز

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: همچنین در اتوبان پیامبر اعظم کیلومتر 20 بستان‌آباد ـ هشترود  نجاتگران پایگاه موقت عوارضی تبریز ـ بستان‌آباد به سه نفر از حادثه‌دیدگان برخورد پیکان با بنز امدادرسانی کردند.

2 حوادث کوهستان عون بن علی تبریز

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: نجاتگران کوهستان در کوهستان عون بن علی تبریز پسر بچه 6 ساله تبریزی را که به علت نوشیدن الکل صنعتی مصدوم شده بود به بیمارستان انتقال دادند.

شهودی اضافه کرد: همچنین نجاتگران تیم کوهستان عون بن علی پسر بچه 10 ساله‌ای را که دچار شکستگی از ناحیه پا شده بود و همچنین خانم 55 ساله‌ای را که در کوهستان مصدوم شده بودند به بیمارستان شهدای تبریز انتقال داده و دو نفر از مصدومان را به صورت سرپایی پانسمان کردند.

واژگونی اتوبوس در آذرشهر

وی مطرح کرد: در حادثه واژگونی اتوبوس که در جاده تبریز ـ آذرشهر روبه‌روی کارخانه تراکتورسازی اتفاق افتاده و باعث ایجاد ترافیک سنگین در محور برگشت به تبریز شده بود نجاتگران پایگاه موقت پلیس راه تبریز ـ آذرشهر با کمک سایر نیروهای امدادرسان به 9 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

برخورد پیکان با پژو 405 در بناب

شهودی عنوان کرد: نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای امام علی (ع) بناب نیز در جاده عجب‌شیر ـ بناب روبه‌روی پارک فدک به چهار نفر از مصدومان برخورد پیکان با پژو امدادرسانی کردند.

واژگونی پراید

وی گفت: نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای تیم جمعیت هلال احمر تسوج سه نفر از مجروحان پراید واژگون شده در کیلومتر 9 جاده تسوج ـ شبستر را با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال دادند.

واژگونی پژو

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: همچنین در حادثه دیگری در کیلومتر 10 جاده تسوج ـ سلماس نزدیکی روستای چشمه‌کنان چهار نفر در اثر واژگونی پژو دچار حادثه شده بودند که یک نفر از آنها به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تبریز ، حادثه ، رانندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.