سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی عنوان کرد؛

مهندسی مجدد در "علوم پزشکی" / ارتقاء زنجیره بیمارستانی "دانشگاه آزاد"

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد گفت: در حوزه علوم پزشکی، مهندسی مجدد در حوزه علوم پزشکی و توسعه تحصیلات تکمیلی، رشته‌های میان رشته‌ای و آموزش مجازی از جمله برنامه های پیش روی دانشگاه آزاد است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر باقر لاریجانی قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی با بیان این مطلب تصریح کرد: دانشگاه آزاد تحولی عظیم در تولید علم ایجاد کرده است به طوریکه‌ ما اکنون در حوزه علوم پزشکی کشور مشارکت 15 درصدی و 44 درصدی مجموعه تولید آموزش پزشکی را بر عهده داریم.

وی افزود: با مهندسی مجدد در حوزه علوم پزشکی بنا داریم در جهت توسعه تکمیلی، رشته‌های میان رشته‌ای، آموزش مجازی، ارائه مدرک مشترک و حضور عرصه‌های بین‌المللی قدم بر‌داریم.

لاریجانی تصریح کرد: مبنای فعالیت‌ ما گسترش ایده تا عمل و راه اندازی زنجیره بیمارستانی و یکپارچه سازی نظام اطلاعاتی در حوزه خدمات سلامت است.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد‌ها با معاونت آموزشی وزارت بهداشت به منظور اخذ مجوز‌هایی در جهت گسترش رشته‌های تخصصی، فوق تخصصی دکتری گفت: به منظور تامین فیلد آموزش‌های بالینی نیز تفاهم نامه‌ای با سازمان  تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

 قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی در ادامه گفت: ارتقاء زنجیره بیمارستانی دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از بستر بخش خصوصی در حوزه آموزشی علوم پزشکی در دستور کار برنامه‌های آتی ما قرار دارد .

لاریجانی در پایان خاطر نشان کرد: باید نظام خدمات را یکپارچه و بیمارستان‌ها را الکترونیک کنیم و با آسیب شناسی‌های انجام شده راهبرد‌های دانشگاه را استخراج کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.