سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا؛

رئال به دنبال انتقام از دورتموند/جدال ميليونرها در پاريس

دور رفت بازي‌هاي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب پيگيري خواهد شد و تيم‌هاي رئال مادريد و چلسي به مصاف حريفان خود مي‌روند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دور رفت از مرحله يک چهارم نهايي بازي‌هاي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري 2 بازي پيگري خواهد شد.

**رئال مادريد – بورسيا دورتموند

تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا امشب و از ساعت 23:15 ميزبان تيم دورموند آلمان خواهد بود.

رئال مادريد در مرحله گروهي در گروه B قرار داشت درنهايت با کسب 16 امتياز به عنوان تيم اول به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد وم در اين مرحله موفق شد با اقتدار و با نتيجه کلي 9 بر 2 تيم آلماني شالکه را از پيش رو بردارد و به مرحله يک چهارم نهايي راه پيدا کند.

رئال در اين مرحله بازهم تيمي آلماني را پيش رو دارد که فصل گذشته از اين تيم خاطره خوبي ندارد و اين تيم دورتموند بود که در مسابقه نيمه نهايي موفق شد رئال را از رسيدن به فينال بازدارد.

در آن سوي ميدان تيم فوتبال دورتموند که در مرحله گروهي در گروه سخت F قرار داشت توانست به سختي با کسب 12 امتياز به مرحله حذفي برسد و در اين مرحله مقابل زنيت به برتري رسيد و پا به اين مرحله گذاشته است و انگيزه‌هاي زيادي براي مقابله با رئال دارد تا ثابت کند اتفاقي که فصل گذشته رخ داد تنها شانس و اتفاق نبوده است.

حال بايد ديد تيم رئال موفق خواهد شد انتقام خود را از دورتموند بگيرد و اين تيم آلماني را دراين مرحله حذف کند يا اين تيم دورتموند خواهد بود که مي‌تواند اتفاق فصل گذشته را دوباره تکرار کند و رئال کهکشاني را از پيش‌رو بردارد.

**پاري‌سن‌ژرمن – چلسي

در ديگر بازي مرحله يک چهارم نهايي، تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن فرانسه از ساعت 23:15 ميزبان تيم چلسي انگلستان خواهد بود.

نماينده کشور فرانسه در مرحله گروهي در گروه C قرار داشت و با کسب 13 امتياز به عنون تيم اول به مرحله حذفي رسيد و در اين مرحله با اقتدار توانست تيم لورکوزن آلمان را از پيش‌رو برداشت و به يک چهارم نهايي رسيد.

در آن سوي ميدان تيم فوتبال چلسي يکي از نمايندگان انگلستان در اين رقابت‌هاست که در مرحله گروهي در گروه E قرار داشت و در نهايت با کسب 12 امتياز به عنوان تيم اول راهي يک هشتم نهايي شد و در اين مرحله به سختي تيم گالاتاسراي ترکيه را از پيش‌رو برداشت و راهي يک چهارم نهايي شد.

اين بازي را مي‌توان به نوعي جدال ميليونرها دانست. زيرا اين 2 تيم در سال‌هاي اخير با سرمايه‌گذاري‌هاي کلان سعي در يافتن جايگاه شايسته در سطح اول اروپا دارند.

حال بايد ديد کدام يک از اين 2 تيم ثروتمند اروپا موفق خواهند به جمع 4 تيم برتر اروپا راه يابند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.