سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجتماع بزرگ هیأت‌های عزاداری در ۱۱۳۶ بقعه متبرکه و امامزاده

سخنگوی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۲۴۳۷ بقعه متبرکه و امامزاده گفت: اجتماع بزرگ هیأت‌های عزاداری فردا در ۱۱۳۶ بقعه متبرکه و امامزاده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن ربیعی  با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی از 10 تا 15 فروردین در 2437 امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می شود، گفت: ترویج فضائل و سیره حضرت فاطمه(س)، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) و اقامه عزای آن حضرت از اهداف اصلی پنجمین سوگواره یاس نبوی است که در این راستا 307 خیمه معرفت در سطح بقاع متبرکه مجری طرح برپا شده و سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام را تبیین خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ترویج خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) به عنوان منشور بصیرت در دفاع از ولایت و امامت، ترویج فرهنگ وقف با اجرای نیات واقفین وقف های فاطمی(س) در سوگواره یاس نبوی توجه خاصی شده است.
 
ربیعی همچنین اضافه کرد: همزمان با اجرای طرح، در 497 دفتر مشاوره وقف در امامزادگان و بقاع متبرکه برپا خواهد شد.
 
مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه حرکت هیئت‌‌های عزاداری به سمت امامزادگان در روز شهادت، یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در طرح سوگواره یاس نبوی است، گفت: فردا 1136 بقعه متبرکه و امامزاده کشور میزبان دستجات و هیئت‌های عزاداری خواهند بود که تا پیش از اذان ظهر در امامزادگان حضور خواهند یافت.
برچسب ها: سخنگوی ، اوقاف ، عزاداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.