سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

بیشترین ترددهای بوشهر در محورهای دشتستان است

جانشین رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محورهای مواصلاتی استان بوشهر روان است و تاکنون هیچ حادثه‌ای رخ نداده و بیشترین تردد خوروها به مناطق مختلف دشتستان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جاوید مرادی ، با بیان اینکه تردد خوروها در همه محورهای ارتباطی استان بوشهر بدون مشکل ترافیکی به شکل عادی و روان است اظهار کرد: اکنون بیشترین تردد در محورهای مختلف دشتستان از جمله کلمه، تنگ ارم، پشتکوه و فاریاب است که گشت‌های محسوس و نامحسوس بصورت مستمر در جاده‌های استان بوشهر تردد دارند.

وی با اشاره به اینکه  حمل مسافر در قسمت بار خودروهای باربری و تردد موتوسیکلیت در جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ها ممنوع است خاطرنشان کرد: تا پایان 15 فروردین برای روان سازی محورها و بهره مندی مردم از تفریحگاه ها و زیارتگاه ها از تردد انواع کامیون‌ها جلوگیری می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه از تردد موتورسیکلت‌ها و کامیون‌ها در محورهای مختلف جلوگیری می‌شود تاکید کرد: حمل مسافر در قسمت بار وانت بارها و کامیونت و کامیون‌ها باربری برابر مقررات ممنوع بوده و ضمن توقف خودرو، جریمه‌ای برای راننده به همراه دارد.

وی با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: رانندگان صبر و حوصله، رعایت قوانین و همکاری با پلیس را در اولویت سفر خود قرار دهند و با اجتناب از سرعت و سبقت‌های حادثه ساز، سفر خوبی را به یادگار گذارند.

مرادی با بیان اینکه محور کلمه به اهرم از ساعت 14 یک‌طرفه می‌شود گفت: محور کلمه به اهرم ازساعت 14 تا 23 یک طرف است.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای همکاری با پلیس در ارتقا ایمنی ترافیک، طرح ویژه پلیس راه را در روز طبیعت اعلام کرد.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: بوشهر ، تردد ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.