سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل حفظ امنیت شهروندان در روز طبیعت؛

آتش نشانان تهرانی امروز در آماده باش هستند

آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با استقرار در 256 نقطه مختلف کلانشهر تهران شامل بوستان‌ها، مراکز فرهنگی در قالب تیم‌های عملیاتی مستقر وآماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان هستند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فتح اله تیموری ، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: سازمان آتش نشانی به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز سیزدهم فروردین علاوه بر 103ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر در بیش از 256 نقطه اصلی و مهم و نیز پایگاه های موقت و سیار مستقر خواهد بود.
 
وی افزود: بر این اساس آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و 256دستگاه خودروی سنگین و سبک و موتورسیکلت آتش نشانی و نجات همچون گذشته آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی و مسافرین نوروزی هستند.
 
تیموری خاطر نشان کرد: در روز طبیعت سازمان آتش نشانی تهران با استقرار 600 آتش نشان شامل 150موتور سوار. 450 نیروی عملیاتی موقت و سیار در میادین، مراکز مهم شهر، خیابان ها و تقاطع های اصلی، پارک ها، بزرگراه ها و دیگر مناطق شهری از جمله مراکز فرهنگی و تفریحی، محدوده کلانشهر تهران را در پوشش ایمنی خود دارد.
 
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر این، ایستگاه های آتش نشانی مناطق مختلف تهران در این روز نیز همچون روزهای دیگر سال فعالیت ها و برنامه های عادی خود را انجام می دهند و آتش نشانان حاضر در این ایستگاه ها برای اجرای عملیات امداد و نجات در صحنه حوادث احتمالی آمادگی کامل دارند.
انتهای پیام/

برچسب ها: مسافر ، آتش ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.