سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد؛

اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات به مناسبت 12 فروردین

همزمان با دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی ایران، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اطلاعیه ای صادر کرد.

 به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران، همزمان با دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی ایران، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اطلاعیه ای صادر کرد که در ذیل می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

35 سال پیش، در چنین روزهایی که بهار آزادی با  بهار طبیعت، همزمان شده بود و پس از یک دوره طولانی مجاهدت و ایثار، مردم ایران، با حضور خود در پای صندوق های رای به نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و نهالی را غرس کردند که امروز ثمره آن را در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نظاره گریم.

اکنون که بیش از 3 دهه از آن ایام گذشته است، سال 1393 به تدبیر مقام معظم رهبری سال «اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گرفته است. پس از آنکه، سال گذشته، با حماسه مردم عزیز کشورمان، حماسه سیاسی محقق و گام های موثری هم برای تحقق حماسه اقتصادی برداشته شد، امروز نوبت عزمی جدی در عرصه اقتصاد و فرهنگ است.

سفر و گردشگری، از مقوله های ارزشمندی است که می تواند با همت مسئولین و مردم زمینه شکوفایی اقتصاد و ارتقای فرهنگ را در جامعه ایجاد نماید. 

 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به عنوان نهاد متولی مدیریت سفر در کشور، ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی با عزمی جدی  بر مسیری که مقام معظم رهبری، برای سال جدید، ترسیم نمودند، گام برداشته و می کوشد تا به نوبه خود برای خدمت رسانی به مسافران و فراهم سازی بستر مناسب برای پیشرفت اقتصادی و توسعه فرهنگی بیش از پیش تلاش نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اطلاعیه ، سفر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.