به گزارش
سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر محمد رنگرز ،مدیر سامانه 09669 گفت: از 26 اسفند 92 تا 11 فروردین 93، 13هزار و 641تماس در رابطه با اطلاع رسانی، پیشنهاد و انتقاد از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و جاذبه های گردشگری در سامانه 09669 به ثبت رسیده است.
او افزود: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 5 هزار و 334مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.
رنگرز گفت:همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 695مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 575مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با هزارو 986 مورد، اماکن اقامتی با 985مورد، اماکن پذیرایی با 79مورد، دفاتر خدمات مسافرتی 59 و سایر موضوعات466 مورد بوده است.
بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 52 مورد شکایت از هتل ها ، 56 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی، 12مورد از اماکن پذیرایی بین راهی، 5مورد از اماکن پذیرایی درون شهری، 13مورد از جاذبه های گردشگری، 5 مورد از هتل آپارتمان ها، 1 مورد نیز در رابطه با کمپ های مسافرتی بوده است.
انتهای پیام/