سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گذری بر عملکرد شهرداری منطقه 12 درسال 92

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12، از عملکرد شهرداری این منطقه درسال 92 خبر داد.


حسین سعدی‌پور درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:83 هزار و 215پیام شهروندان در سال 92به سامانه 137 شهرداری منطقه 12ارسال شده و نسبت به سال 91 با ارسال 83 هزار و 391 پیام، 17پیام کاهش یافته است. درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در سالی که گذشت 17/92 درصد است که نسبت به سال 91 با درصد رضایتمندی 55/83 درصد با 9درصد افزایش رضایتمندی مواجه شده است.

وی ادامه داد:پیام‌های ارسالی شهروندان به سامانه 137 درسال 92 درنواحی شش گانه و معاونت‌های شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک 14 هزار و 594 پیام، ناحیه دو نه هزار و 71 پیام ناحیه سه 14 هزار و 227 پیام ناحیه چهار 14 هزار و 955 پیام ناحیه پنج ، 15 هزار و 988 پیام، ناحیه شش، 13 هزار و 398 پیام، معاونت اجتماعی و فرهنگی 691 پیام، معاونت فنی وعمران 38 پیام، معاونت حمل و نقل ترافیک 243 پیام و اتوبوسرانی ده پیام است.

سعدی‌پور با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در سال 92 افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نواحی شش گانه از رتبه نخست تاششم ناحیه چهار 93 درصد، ناحیه پنج  75/92 درصد ، ناحیه یک 18/92 درصد ، ناحیه سه 67/91 درصد ، ناحیه شش 62/91 درصد و ناحیه دو 54/91 درصد است.

وی خاطر نشان کرد:فراوانی پیام‌های ارسالی شهروندان در سال 92 به سامانه 137 شامل نظافت معابر، لکه‌گیری آسفالت، نصب مخزن زباله، جمع آوری زباله، سر شاخه و ضایعات است./
انتهای پیام/

برچسب ها: سامانه ، معاونت ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.