سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از 28 فروردین تاکنون؛

آمار مسافران نوروزی استان کرمانشاه از مرز یک میلیون گذشت

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه، گفت: از 28 فروردین 92 تاکنون بیش از یک میلیون و یکصد هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان اسکان پیدا کرده اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی فعله گری با بیان این مطلب افزود: این تعداد از گردشگران نوروزی در هتل ها، مهمان پذیرها، کمپ ها، خانه های معلم، مدارس، مهمانسراهای ادارات دولتی و چادرهای مسافرتی اسکان پیدا کردند.
 
وی گفت: با وجود بارش شدید باران و برف در سطح استان خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد، تاکنون برای هیچ یک از مسافران نوروزی در استان مشکلی پیش نیامده است.
 
وی با بیان اینکه در این مدت، مجموعه تاریخی تاق بستان، مجموعه تاریخی بیستون، سراب نیلوفر و غار قوری قلعه در شهرستان روانسر بیشترین بازدید کننده را در سطح استان کرمانشاه داشته است، اظهار کرد: تعداد مسافران نوروزی استان کرمانشاه را در سال جاری قابل توجه و چشمگیر است این استان از لحاظ تعداد مسافران نوروزی تاکنون جزو 10 استان اول کشور بوده است.
 
فلعه گری گفت: تلاش می کنیم مدت اقامت مسافران نورزوی را در استان افزایش دهیم و برای انجام این کار واگذاری برخی اماکن تاریخی را به بخش خصوصی در دستور کار قرار داده ایم.
 
دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه ایجاد زیرساخت ها در مناطق گردشگری استان و ساخت اماکن اقامتی را از دیگر برنامه های میراث فرهنگی استان کرمانشاه برای افزایش ماندگاری گردشگران در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.