سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حافظی:

تهران می تواند قطب گردشگری شود

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه پایتخت می تواند به عنوان یک قطب گردشگری عمل کند، افزود: با ظرفیت هایی که وجود دارد، تهران می تواند برای ایام نوروز در قطب گردشگری و در سطح بالایی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، رحمت الله حافظی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال فرصتی پیدا کردم تا از برج میلاد بازدید کنم، تصریح کرد: برنامه های متنوعی در این ایام در برج میلاد برای بازدید کنندگان تدارک دیده شده و فضای خوبی ایجاد شده بود.
 
 وی در خصوص اینکه شهر تهران می تواند به عنوان یک قطب گردشگری عمل کند، ادامه داد: با ظرفیت هایی که وجود دارد، تهران می تواند برای ایام نوروز در قطب گردشگری و در سطح بالایی قرار بگیرد.
 
 این عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره اینکه در طول سال به علت حجم فعالیت های کاری، ترافیک سنگین و آلودگی هوا فضای خوبی برای گردشگری در تهران نداریم، خاطر نشان کرد: در این ایام و روزهای تعطیل عید می توان از نقاط و اماکن گردشگری پایتخت به صورت ویژه ای بهره برد و شرایط تهران گردی نیز از هر حیث فراهم شده است.
 
 حافظی در خصوص اینکه در شروع فصل بهار تهران به دلیل مسافرت ها می تواند به قطب گردشگری برای سایر هموطنان تبدیل شود، اشاره کرد: شهر تهران زیبا و دیدنی است و در این بین برج میلاد از مکان های فرهنگی و نماد پایتخت محسوب می شود.
 
 وی با بیان اینکه برج میلاد به عنوان اثری بدیع محسوب می شود، افزود: این برج به صورت کاملا مهندسی ساخته شده و به این دلیل نیز قابل توجه است زیرا به دست مهندسین ایرانی ساخته شده و به عنوان ششمین برج مخابرانی جهان در دنیا شناخته شده است.
 
 این عضو شورای شهر با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه های ویژه و خاصی در حاشیه برج میلاد برای بازدیدکنندگان تدارک دیده شده است، ادامه داد: این برج جاذبه خوبی برای گردشگری دارد و با برنامه های فرهنگی که برای مردم در نظر گرفته شده، شاهد استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان نیز بوده است.
 
 وی با بیان اینکه در شروع بهار فضای خوبی برای گردشگری و تهران گردی در پایتخت ایجاد شده است، گفت: تهران به لحاظ فرهنگی پر بار است و ایجاد مکان های گردشگری و تفریحی در شهر نیز بر زیبایی آن تاثیر فراوانی خواهد گذاشت.
انتهای پیام/
برچسب ها: قطب ، گردشگر ، تهرانگردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.