سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

بیانیه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت روز "جمهوری اسلامی ایران"

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت روز "جمهوری اسلامی ایران" بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

12 فروردین روز "جمهوری اسلامی ایران" گرامی باد

فرارسیدن بهار طبیعت ، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همراه با تسلیت ایام شهادت و حزن و اندوه بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) و فرارسیدن یوم ا... 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم.

"یوم‌الله 12 فروردین" ، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد . این روز که به فرموده امام راحل عظیم الشأن یوم الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد.

اکنون ملت سرافراز ایران در دهه چهارم از حیات طیبۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری موفقیت آمیز از سه دهه‌ی گذشته ، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو دارد که ملت ایران اعم از جوانان خلاق و پرانرژی نسل های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با فرزانگان باتجربه و اندیشمند نسل اولی‌ در پیشرفت و رشد و تعالی همه جانبه ، متوازن و مستمر کشور در حرکتی رو به جلو بوده و تا رساندن این حکومت به دست صاحب‌الامر(عج) ادامه داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

گرامی باد روزی که خون شهیدان و تلاش های طاقت فرسای ملت ایران به ثمر نشست و پس از سالها و قرنها انتظار حکومت اسلامی درکشور عزیزمان ایران شکل گرفت . و ملت قهرمان و شجاع ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ ؛ حضرت امام خمینی (ره) توانست با توکل برخدا و برای حفظ و صیانت از اسلام عزیز سلطه طاغوت و طاغوتیان را پس از 2500 سال حکومت ننگین شاهنشاهی در این کشور ریشه کن کند و در روز 12 فروردین با رأی قاطع 98 و 2 دهم درصدی خود حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی را مستقر و امید تمامی دشمنان را به یأس تبدیل کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان فرارسیدن یوم الله 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) را گرامی داشته و به روح بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان عزیز درود می فرستیم و در این سال که از سوی مقام معظم رهبری سال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) نامگذاری شده است ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بر ادامه راه شهدای گرانقدرمان و ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید داشته و موفقیت و سربلندی ملت ایران را در تمامی عرصه ها از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.