سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قراردادهای جدید به تعیین تکلیف میدانهای توسعه نیافته "نفت فلات قاره" کمک می کند

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: نهایی شدن قراردادهای جدید نفتی و استفاده از آن می تواند در تعیین تکلیف توسعه میدانهای باقیمانده این شرکت، نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا سعید حافظی با اشاره به ظرفیت های بی شمار این شرکت برای جذب سرمایه گذاری، افزود: شرکت نفت فلات قاره ایران، میدانهای توسعه نیافته متعدد و ظرفیت سرمایه گذاری مطلوبی دارد.
 
وی اظهار داشت: توسعه میدان های فرزاد A و B به حدود ٩ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد و قرار گرفتن این میدانها در کنار میدانهایی مانند فروز و لاوان گازی، پتانسیل بالای تولید گاز را در این شرکت نشان می دهد.
 
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با اشاره به نیاز به سرمایه گذاری برای توسعه میدانهای اسفندیار، بلال و رسالت تصریح کرد: شرکت نفت فلات قاره ایران، از جمله شرکت هایی است که از بیشترین امکان جذب سرمایه برخوردار است.
 
حافظی تاکید کرد: نهایی شدن قراردادهای جدید نفتی و استفاده از آن می تواند در تعیین تکلیف توسعه میدانهای باقیمانده این شرکت، نقش بسزایی داشته باشد.
 
به گزارش شانا، پارسال ٣٧٠ فقره مناقصه، قرارداد و الحاقیه در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش ظرفیت تولید نفت و پشتیبانی از تولید، در شرکت نفت فلات قاره ایران منعقد شده و این شرکت با انعقاد ١١٤ فقره قرارداد بزرگ، پیشتاز در حفظ، نگهداشت و افزایش توان تولید از محدوده آبهای ایران و میدانهای مشترک با هفت کشور عمده تولید کننده نفت جهان در خلیج فارس بوده است.
 
سلمان خسروی، رییس امور قراردادهای شرکت نفت فلات قاره ایران به تازگی اعلام کرده است: با توجه به برنامه‌های این شرکت برای افزایش تولید از میدانهای مستقل و مشترک، پیمانکاران و سازندگان داخلی می توانند به منظور ارتقای توان داخلی و تبدیل آن واحدها به پیمانکاران و سازندگان بین‌المللی، توانمندی خود را به منظور مشارکت در طرحهای نفت فلات قاره ایران معرفی و تقویت کنند.
 
بر این اساس، مقرر شده است در ابتدای سال ١٣٩٣ در مسائل تخصصی شرکت، فراخوان ارزیابی کیفی، منتشر و توانمندی شرکتهای داخلی، بررسی، طبقه‌بندی و در طرحهای مختلف استفاده شود تا به واسطه آن، امکان تحقق افزایش توان انجام عملیات در دریا، ‌حفاری در آبهای عمیق و کم عمق، نصب و راه‌اندازی تأسیسات دریایی تولید و بهره‌برداری نفت و فرآورش نفت و گاز، همچنین تولید نیرو در تأسیسات دریایی فراهم آید؛ در عین حال این شرکت از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قرارداد ، نفت ، میدان ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.