به گزارش
سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل ازواحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جمشید حمزه زاده، با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازرسی های انجام شده در قبل و بعد از تعطیلات نوروزی امسال شاهد وصول کمترین میزان نارضایتی از خدمات هتل ها هستیم.
وی در رابطه با علت این امر نیز بیان کرد: به نظر میرسد ارتقاء کیفیت خدمات، آموزش مداوم کارکنان در برخورد با مهمانان در طول سال و نظارت بر عملکرد هتل ها، موجب کاهش نارضایتی ها شده باشد.
حمزه زاده تاکید کرد: البته نوروز و سفرهای نوروزی، اوج سفرهای کشور است و طبیعتا بروز مشکل امری اجتناب ناپذیر است با این وجود تمام شکایات و نارضایتی های مسافران نوروزی رسیدگی و پیگیری خواهد شد.
انتهاي پيام/