سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به عملکرد شهرداری منطقه 6 در سالی که گذشت؛

بهره برداری از 20 پروژه‌ عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در سال 92

شهردار منطقه 6 گفت: شهرداری منطقه در سال گذشته از 20 پروژه‌ عمرانی، فرهنگی، خدمات شهری و اجتماعی به بهره برداری نهایی رسید.

عظیم بابایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: شهرداری منطقه 6 در سال گذشته در قالب 20 پروژه بزرگ در حوزه‌های مختلف فنی و عمرانی، خدمات شهری، ترافیک و اجتماعی به ارائه خدمات به شهروندان پرداخته است.

شهردار منطقه 6 ادامه داد: در همین راستا از جمله مهم ترین پروژه‌های منطقه که به صورت فرا منطقه‌ای اجرا شد، طرح زیر گذر عابر پیاده چهار راه ولیعصر بود که برای نخستین بار در پایتخت اجرایی شد.

وی افزود: پروژه زیر گذر چهار راه ولیعصر یکی از پروژه‌های تاثیر گذار در مرکز تهران که خوشبختانه با راه اندازی و بهره برداری نهایی از آن شاهد استقبال شهروندان از آن بودیم.

بابایی در ادامه بیان داشت: همچنین از دیگر پروژه‌های مهم انجام شده در سال گذشته 2 سوله ورزشی چند منظوره شامل ورزش‌های توپی و آبی در منطقه بود که به بهره برداری نهایی رسید.

وی ادامه داد: با تجهیز 7 سرای محله و باز پیرایی و نوسازی بوستان‌ها و نیز بازسازی علائم ترافیکی و المان‌های شهری از دیگر اقدامات انجام شده به صورت گسترده در سطح منطقه است.
شهردار منطقه 6 در ادامه تصریح کرد: همچنین بیش از 12 هزار متر پیاده روسازی در سال گذشته توسعه اداره فنی و عمران منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده نیز می‌توان به بازدید‌های مکرر و دوره‌ای از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین در همین راستا مناسب سازی مسیر‌های جانبازان و معلولین هم در مسیر‌های رفت و آمد و هم در منازل مسکونی آن‌ها انجام شده است.

بابایی ادامه داد: همچنین بیش از 800 میلیون تومان در سال گذشته برای بازسازی و نوسازی مساجد منطقه هزینه شود که برای سال آتی نیز پیش بینی احداث چندین مسجد در دستور کار شهرداری قرار دارد.

بابایی خاطرنشان کرد: پروژه‌های منطقه در قالب 20 طرح بزرگ در سال گذشته اجرایی شد و برای سال آتی نیز تحول فرهنگی در شهرداری را خواهیم داشت./سل

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.