سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز 11 فروردین؛

عرضه بیش از 35 هزار تن انواع کالا در "بورس کالای ایران"

بیش از ۳۵ هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی و محصولات کشاورزی در یازدهمین روز از سال ۹۳ در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران امروز (دوشنبه) در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی 10 هزار تن وکیوم باتوم و 3 هزار تن گوگرد کلوخه توسط شرکت پالایش نفت اصفهان عرضه می‌شود.
 
همچنین شرکت پتروشیمی امیرکبیر 500 تن پلی اتیلن سنگین اکستروژن و 500 تن پلی‌اتیلن سبک خطی را بر روی تابلوی عرضه می‌برد و در صورت تقاضا این تولیدکننده 4500 تن بر میزان عرضه‌های خود می‌افزاید.
 
پتروشیمی تبریز نیز در مجموع 1900 تن انواع پلی استایرن معمولی، مقاوم و انبساطی را به همراه پلی‌اتیلن سنگین دورانی در این تالار عرضه می‌کند. 2562 تن پلی‌اتیلن سنگین تزریقی پلیمر کرمانشاه، 10 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس و 1808 تن انواع پلی بوتادین و رابر و پلی‌اتیلن سنگین اکستروژن پتروشیمی شازند از دیگر عرضه‌های تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی طی روز دوشنبه به شمار می‌رود.
 
در این روز حدود 4374 تن انواع پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن توسط مجتمع‌های پتروشیمی مارون، آریاساسول و نوید زرشیمی، عرضه را در این روز تجربه می‌کند.
 
تالار محصولات کشاورزی نیز امروز شاهد عرضه 400 تن کنجاله سویا و کلزا است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، کالا ، عرضه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.