سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی تمرینی ترکیه آغاز خوبی برای تیم ایران است

هروی: جام بوسفر محک مناسبی برای داشته های فنی ما خواهد بود

مربی تیم ملی کاراته گفت: با توجه به تیمهای حاضر در کمپ بین المللی ترکیه و متعاقب آن رقابت های جام بوسفر، ارزیابی خوبی از وضعیت ملی پوشان خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هروی با اشاره به اینکه تیم ایران در این اردوی تمرینی هر روز دو نوبت صبح و عصر در کنار کاراته کاهایی از کشورهایی چون جمهوری آذربایجان، ترکیه، برزیل، روسیه، مکزیک، تایلند، قزاقستان، رومانی، صربستان و ... تمرین می کند،اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن رقابتهای قهرمانی اروپا، تیم های اروپایی، با بهترین نفرات خود در کمپ حاضر شده اند و این، خود موجب بالا رفتن سطح فنی و کیفی تمرینات شده است.

وی در مورد مسابقات بین المللی جام بوسفر که بلافاصله پس از پایان کمپ در استانبول برگزار خواهد شد گفت: براساس اعلام مسئولین فدراسیون کاراته ترکیه احتمالا در این مسابقات حدود 500 کاراته کا از 20 کشور حضور خواهند یافت که به این ترتیب این پیکارها می تواند محک خوبی برای ارزیابی توان فنی کنونی این دسته از ملی پوشان ایرانی حاضر در ترکیه باشد.

هروی وضعیت کاراته کاهای کشورمان در ترکیه را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد پس از پایان مسابقات بوسفر، آغاز اردوی اصلی تیم ملی در تهران و اضافه شدن برگزیدگان مسابقات قهرمانی کشور و دیگر دعوت شدگان، بتوانیم هر چه بهتر تیم ملی را برای حضور در رویدادهای مهم پیش رو آماده سازیم.

گفتنی است تیم های ملی کاراته مردان و زنان ایران از روز جمعه اردوی یک هفته ای خود را در استانبول برپا کرده اند و روزهای 16 و 17 فروردین ماه نیز در بیست و هفتمین دوره رقابتهای بین المللی جام بوسفر به روی تاتامی خواهند رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، هروی ، ایران ، ترکیه ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.