سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقيف سواري زانتيا با 220 كيلومتر سرعت در اصفهان

يک دستگاه سواري زانتيا با 220كيلومتر سرعت توسط ماموران پليس راه استان اصفهان در محور اصفهان – شيراز توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ "رضا رضايي" رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : ماموران پليس راه استان اصفهان حين کنترل خودروهاي عبوري در محور اصفهان به شيراز متوجه سرعت بيش از حد يک دستگاه خودروي سواري زانتيا شدند.
 
وي گفت: اين خودرو توسط ماموران به علت سرعت غير مجاز متوقف و روانه پارکينگ شد و راننده نيز جهت شرکت در کلاس آموزشي و سير مراحل قانوني به پليس راه استان معرفي شد .
 
اين مقام انتظامي عنوان داشت : براساس قانون جديد راهنمايي و رانندگي پليس از ادامه رانندگي افرادي كه مرتب مرتكب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابايي ندارند جلوگيري مي كند و اجازه نخواهد داد تا عده اي اندك از رانندگان متخلف امنيت جاده ها و راه هاي شهري را به هم ريخته و موجب نارضايتي ساير مردم را فراهم كنند.
 
رئيس پليس راه انتظامي استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد : هدف پليس از اعمال قانون كسب در آمد نيست بلكه به دنبال اين است تا رانندگان توجه بيشتري به رعايت قوانين و مقررات كرده و سهم خود را در تامين امنيت راه ها ايفا نموده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.