سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی کارنامه یک ساله ستاد مدیریت بحران منطقه 9؛

900 ساعت عملیات پیشگیری و مدیریت بحران در غرب پایتخت

دبیر ستاد بحران منطقه 9 در تشریح عملکرد یک ساله ستاد مدیریت بحران در 900 ساعت عملیات پیشگیری و مدیریت بحران در سطح منطقه خبر داد.

عباس خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در خصوص  عملکرد ستاد مدیریت بحران منطقه گفت: از جمله  برنامه های انجام شده در ستاد مدیریت بحران می توان به برگزاری 100 ساعت کلاس های آموزشی اصول و تکنیک های برنامه  عملیاتی واکنش در بحران، برگزاری 300 ساعت همایش های نوسازی بافت فرسوده اشاره کرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9ادامه داد: همچنین از ابتدای سال تاکنون آْموزش بیش از یک هزار و 625 نفر در قالب آموزش های شهروندی، آموزش دانش آموزش 2 هزار نفر و آموزش تخصصی 275 نفر در دستور کار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است.

وی افزود: از دیگر اقدامات این ستاد برگزاری 15 مانور تخصصی، انعقاد 55 تفاهم نامه با شرکت ها و ادارات، شناسایی 140 منطقه بحران زدا و 109 نقطه بحران زا در منطقه و همچنین شناسایی 16 منطقه اسکان اضطراری در سطح منطقه است که بیشترین عملکرد در  خصوص آمادگی بحران با بیش از 65 درصد از کل فعالیت ها است.

 خسروی در ادامه بیان داشت: در ادامه مجموعه اقدامات ستاد مدیریت بحران اعزام 3 هزار نفر از گروه های دوام منطقه به اردوی پایدار سازی، باغ موزه دفاع مقدس و باغ پرندگان از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 خاطر نشان کرد: در مجموع ارزیابی  عملکرد ستاد مدیریت بحران می توان از 900 ساعت عملکرد پیشگیری و مقابله با بحران نام برد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.