سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

امدادرسانی به 14 هزار نفر گرفتار در برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته

سخنگوی سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به 14 هزار نفر در 9 استان برفی کشور و اسکان هزار و 600 تن طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح عملیات امدادرسانی به گرفتاران برف وکولاک با اشاره به متاثر شدن 9 استان کشور اظهار داشت: روز گذشته استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گیلان، کردستان، زنجان، قم و مازندران به دلیل شدت برف وکولاک به 14 هزار نفر از جمله مسافران نوروزی امدادرسانی شد.

وی با اشاره به مصدومیت 32 نفر افزود: 24 نفر از مصدومین تحت درمان سرپایی قرارگرفتند و 8 نفر دیگر برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

درخشان به رهاسازی 350 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف اشاره کرد و اظهار داشت: 350 دستگاه خودرو که عمدتا زنجیر چرخ نبسته بودند و با بارش برف استان‌ها غافلگیر شده بودند، رهاسازی شدند.

وی به اسکان مسافران نوروزی در این استان‌ها اشاره و تصریح کرد: هزار و 600 نفر از گرفتاران برف وکولاک درم ناطق امن، مساجد وپایگاه‌های امدادی اسکان یافتند و در بین آنها پتو،‌نان و کنسروجات توزیع شد.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت هوا و کاهش دما در سراسر کشور، مردم باید نسبت به شناسایی نقطه‌‌ای مسیر ومقصد آگاهی کافی داشته و احتمال مواجه با هر نوع وضعیت آب و هوایی را داشته باشند و همراه خود لباس گرم، غذای خشک ومناسب و زنجیر چرخ داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کولاک ، درخشان ، حسین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.