سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید ميشل سليمان بر پايبندی بر مفاهيم آزادی، دمکراسی و حاکميت در لبنان

رئیس جمهور لبنان بر پایبندی بر مفاهیم آزادی، دمکراسی و حاکمیت و نیز سیاست مداخله نکردن لبنان در بحران های موجود در کشورهای همجوار تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛  میشل سلیمان اعلام کرد کشوری که ارتشی مانند ارتش لبنان داشته باشد پیروز خواهد بود و همچنین ، ایمان بر تکفیر و الحاد پیروز خواهد شد.

به گزارش این شبکه ، میشل سلیمان در مراسمی در شهر "جبیل" اعلام کرد بیانیه بعبدا مبتنی بر قوانین و موازین بین المللی است و آخرین بار نیز در نشست کویت بر آن تاکید شد.
وی بر پایبندی بر مفاهیم آزادی ، دمکراسی و حاکمیت و نیز سیاست مداخله نکردن لبنان در بحران های موجود در کشورهای همجوار تاکید کرد.
این شبکه بخشی از سخنان وی را پخش کرد که گفت: «این مسئله در آستانه برگزاری نشست گفتگوهای ملی حائز اهمیت است.

ما روز دوشنبه خواستار برگزاری این گفتگوها در کاخ بعبدا شده ایم تا بررسی راهبرد دفاعی کشور با هدف بهره برداری از توانمندی های ملی و مقاومت ادامه یابد.
تقویت توان ارتش لبنان و بازگرداندن سلاح منحصرا به دست آن سبب تقویت جایگاه و توانمندی آن برای ریشه کن کردن تروریسم خواهد شد.
خطوط قرمزی در برابر ارتش وجود ندارد.
ما درباره تصمیم برخی از ارکان و اعضای شورای گفتگوی ملی برای شرکت نکردن در این نشست اظهار تاسف می کنیم.

ما امیدواریم که آنها به جلسات بعدی این شورا و کاروان وحدت ملی ملحق شوند.»
«شورای گفتگوی ملی لبنان» ژوئن سال دو هزار و دوازده پس از رایزینی گروه ها و احزاب مختلف به ریاست میشل سلیمان، رئیس جمهور این کشور، در مقر ریاست جمهوری "بعبدا" تشکیل جلسه داد و بیانیه ای درباره مسائل داخلی لبنان و موضع این کشور درباره تحولات خارجی صادر کرد که به "بیانیه بعبدا " موسوم شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.