سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

فرماندار بروجن معرفی شد

فرماندار شهرستان بروجن پیش از ظهر امروز در دولت یازدهم با حضور استاندار چهارمحال وبختیاری، معاونین استانداری، نماینده مردم بروجن در مجلس و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،  استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بروجن اظهار کرد: در بدنه استانداری، معاونین استاندار سابقه اجرایی مرتبط را نداشتند.

قاسم سلیمانی با بیان اینکه  حماسه اقتصادی در سال گذشته آن گونه که انتظار می رفت تحقق پیدا نکرد ،گفت: تنها گفتگوی 1+5 مقدار کمی در این خصوص راه گشا بوده است.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در کشور افزود: نفت وگاز ایران در دنیا و اقتصاد کشور جایگاه ویژه ای دارد.

سلیمانی دشتکی با بیان این که در بحث اعتبارات جهش بالایی داشته ایم، تصریح کرد: در توزیع اعتبارات عمرانی و جاری توازن منطقه ها را رعایت خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان این که بروجن در سطح علمی وفرهنگی سرآمد است،اظهار کرد: این شهرستان دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمندی است که همه باید برای رشد و توسعه این شهرستان اهتمام ورزیم.

امیر عباس سلطانی گفت: شهرستان بروجن استعدادها و ظرفیت های فراوانی برای توسعه همه جانبه دارد که باید به آنها درست توجه کرد.

 در این مراسم سید سیف الله فیاضی بروجنی به عنوان فرماندار جدید بروجن معرفی و از زحمات فتاح کرمی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: شهرکرد ، فرماندار ، بروجن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.