سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد بازدید برج میلاد شکسته شد/استقبال 64 هزار نفر در یک روز

مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از رکورد تاریخی بازدید از برج میلاد در هشتم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

مجتبی احمدلو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با بیان برگزاری ویژه برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران در برج میلاد به بازدید 63 هزار و پانصد و چهل و هشت نفر در هشتم فروردین ماه امسال اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به بازدید روزانه 4 هزار نفر از برج میلاد این رقم از تاریخ احداث تاکنون بی‌سابقه بوده و به نوعی بیانگر رکورد تاریخی بازدید برای برج محسوب می‌شود.
 
وی تصریح کرد: این رقم مربوط به استقبال شهروندان و مسافرین نوروزی از جشنواره‌ها و سایر ویژه برنامه‌های برگزار شده در برج است.
 
مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان برگزاری ویژه برنامه‌ای نوروزی تا 16 فروردین ماه به برپایی تورهای تهران گردی در دو بحش بافت تاریخی و موزه‌های با پذیرش روزانه با پذیرش روزانه 250 هزار نفر اشاره کرد و گفت: طراحی 100 غرفه با برنامه‌ای متنوع فرهنگی و نیز طراحی 30 غرفه در خصوص فروش سوغات استانها 20 غرفه صنایع دستی از جمله برنامه‌های برج میلاد تاکنون بوده که تا 15 فروردین تداوم خواهد یافت.
 
احمدلو ادامه داد: گردآوری حیوانات ایرانی اعم از شتر دو کوهان، حیوانات وحشی و اهلی، پرندگان مختلف و انواع طوطی‌ها از سراسر جهان در حوزه زیست محیطی از جمله اقدامات شهرداری تهران در حوزه گردشگری در برج میلاد است که با استقبال چشمگیر شهروندان روبرو شده است.
 
وی با بیان برپایی ایستگاه‌های ورزشی به اجرای برنامه‌های نوروز ملل با حضور بیش از 10 کشور با آیین‌های نوروزی متفاوت اشاره نمود و افزود: ارائه خدمات تفریحی در حوزه کودک و نوجوان و برپایی 40 غرفه نظیر سایت اسب دوانی، ورزش هوایی و بازی‌های رایانه‌ای از دیگر برنامه‌های حوزه گردشگری شهرداری تهران در نوروز امسال است.
 
مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران با عنوان اکران چهار فیلم سینمایی در ایام نوروز در برج میلاد و نیز تمهیدات لازم در خصوص بازدید شهروندان و مسافرین نوروزی از موزه  سکه گالری هنری، گنبد آسمان، رستوران گردان برج و ایستگاههای دوچرخه سواری و سینمای شش بعدی خاطرنشان کرد: امیدواریم ارائه خدمات گردشگری مناسب در این ایام نوروز 93 را به خاطر‌انگیزترین لحظات برای مسافران مبدل نماید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.