سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

همزمانی شهادت حضرت زهرا (س) و 12 فروردین، سبب ارتقای بصیرت و وحدت مردم

استاندار چهارمحال و بختیاری همزمانی شهادت بی بی دو عالم و 12 فروردین را باعث ارتقای بصیرت و وحدت مردم ولایت مدار ایران دانست

قاسم سلیمانی در پيامي فرا رسيدن سالروز تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي را به عنوان عيد خجسته ملي و انقلابي به ملت بزرگ ايران و مردم چهارمحال و بختیاری تبريك گفت.
متن کامل پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است:
12 فروردين، اين عيد خجسته ملي و انقلابي را به عموم هموطنان و هم استانی های بزرگوار تبریک گفته و ياد و خاطره تمامي رشادت ها و جانفشاني هاي ملت بزرگ ايران براي تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي را گرامي مي دارم.
همچنین 12 فروردین امسال که مصادف شده با ایام شهادت بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) را به فال نیک می گیریم و این همزمانی به طور قطع و یقین در افزایش بصيرت، وحدت، هوشمندي و ولايتمداري ملت ايران نقش مستقیم و اثرگذاری خواهد داشت.
12 فروردين روز تحقق آرمان هاي بلند و بلوغ فكري و سياسي ملت ایران در سايه اسلام و رهبري معمار بزرگ و فرزانه انقلاب اسلامي، امام خميني (ره) و روز تحقق وعده حق تعالي در بذل عزت و بزرگي بر مستضعفان جهان و تلألو زرين بهار آزادي با تكيه بر اركان نظام اسلامي است.
اراده و خواست مردم مسلمان در انتخاب نظام جمهوري اسلامي به عنوان الگوي حكومتي و نظام سياسي كشور كه بر اصول، مباني و تعاليم مكتب انسان ساز اسلام و مردم سالاري ديني تكيه دارد، الگويي جامع، كارآمد و برخوردار از ظرفيت هاي بالنده و مطمئن براي اداره جوامع بشري را به جهانيان عرضه كرد.
درخشندگي اقتدار و صلابت نظام جمهوري اسلامي و محبوبيت روز افزون مردمي و جهاني آن، كه به بركت استقامت و پايداري ملت ايران و درايت و هوشمندي رهبري معظم انقلاب اسلامي در ادوار مختلف حاصل شد، حقيقت انكار ناپذيري است كه  امروز بيش از هر زمان ديگري مورد اعتراف دوست و دشمن واقع گرديده و نور اميد را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخته است.
ضمن گرامي داشت اين روز بزرگ و تبريك سال 1393 كه به تدبير مقام معظم رهبري به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاري شده است، مجد و عظمت ملت شريف ايران اسلامي و به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری را در ظل عنايات حضرت ولي عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.