سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

تقارن فاطمیه با نوروز فرصتی برای افزایش معرفت دینی

رئيس اداره تبليغات اسلامي زابل گفت: تقارن فاطميه با نوروز فرصتي براي افزايش معرفت ديني و اصلاح فضاي اجتماعي است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، حجت‌الاسلام عارفي گفت: قداست نوروز در کتب حديثي، سيره و تاريخ بر هيچ کس پوشيده نيست آيين و سنت انساني و ايراني که نشان از نشاط و سر زندگي، پويايي و حس تغيير و تحول طبيعت و انتقال آن به روح و جسم و جان انسان هاست، اما فاطميه، تجلي توحيد و نبوت، امامت و عدالت است که در مکتب اسلام و تشيع بسيار گرامي مي باشد.

وی افزود: جايگاه و منزلت مقام حضرت صديقه طاهره(س) و لزوم شناخت ابعاد وجودي آن بانوي اسلام بر هيچ کس پوشيده نيست و از آن شخصيت والا براي استحکام بنيان ها خانواده، اصلاح سبک زندگي، تقويت حوزه فردي و اجتماعي زن، تربيت فرزند، حجاب و عفاف و عبادت بايد بهره برد.

عارفي افزود: در اين سالهاي اخير نوروز عطر و بوي فاطمي به خود گرفته و در کنار سفره هفت سين نام سيده نساء العالمين جلوه گري مي نمايد پس چه زيباست که با حفظ حرمت دختر رسول خدا، موجبات رضايت حق تعالي را فراهم آوريم و در مسير ترويج اسلام ناب محمدي گام برداريم.

رئيس اداره تبليغات اسلامي زابل تصريح کرد: بهار امسال را مزين به نام حضرت زهرا(س) کنيم و ضمن ايجاد تحولي در وجود خود و خانه تکاني خانه دل در نوروز، با نام و ياد خدا و سيره و منش اهل بيت(ع) زندگي و اجتماع مان را بهتر از پيش مهياي ظهور منجي عالم بشريت نماييم./س


برچسب ها: تقارن ، ایام ، فاطمیه ، نوروز ، معرفت ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.