سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بیش از 163 هزار نفر شب اقامت نوروزی در استان چهارمحال و بختیاری

از آغاز سفر نوروزی هموطنان به استان چهارمحال و بختیاری، تا پایان 8 فروردین ماه جاری، 163 هزار و 434 هزار نفر شب اقامت در هتل ها و مراکز اقامتی این استان ثبت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری و دبیر ستاد خدمات سفر این استان گفت: بر اساس آمار ستاد اسکان مسافران نوروزی، این گردشگران در هتل ها، مسافرخانه ها، خانه های استیجاری، مدارس و مهمانسراهای دستگاه های اجرایی اقامت کرده اند.مژگان یاحی ادامه داد: از آغاز سفر نوروزی هموطنان به استان چهارمحال و بختیاری تا هشتم فروردین ماه جاری نیز 531 هزار و 860 نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی، موزه ها و تفرجگاه های تاریخی این استان دیدن کرده اند.
21 هتل با ظرفیت 694 تخت در استان چهارمحال و بختیاری آماده ارائه خدمات به مسافران این استان است. همچنین 23 مرکز اقامتی خصوصی و استیجاری شامل خانه و سوئیت با 105 اتاق و ظرفیت 224 تخت برای میزبانی از گردشگران فراهم شده است.
به منظور میزبانی مطلوب از میهمانان نوروزی استان چهارمحال و بختیاری 120 مدرسه با 900 کلاس درس و شش مرکز آموزش رفاهی با ظرفیت 50 سوئیت و مجتمع شهدای آموزش و پرورش این استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که مجهز به موکت، یخچال، فرش، پتو، حمام، امکانات رفاهی و وسایل گرمایشی است.
ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز تا 12 فروردین پذیرای فرهنگیان و مهمانان ورودی به این استان است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.