سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد / توزیع بیش از4000 تن گوشت مرغ بهداشتی:

در هفته اول تعطیلات نوروزی امسال در خراسان رضوی

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی از توزیع بیش از 4000 تن گوشت مرغ بهداشتی در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال در این استان خبر داد .

دکتر ناصر مرگان ازغدی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت : در اجرای طرح خدمات بهداشتی نوروزی این اداره کل این میزان گوشت مرغ در 16 کشتارگاه صنعتی طیور استان ذبح و روانه بازار مصرف شده است .
وی افزود در اجرای طرح خدمات بهداشتی نوروزی دامپزشکی خراسان رضوی از 25 اسفند پارسال تا پنج فروردین امسال یکصد و 13 گروه نظارتی دامپزشکی از مراکز تهیه و توزیع فرآورده های دامی خام استان بازرسی کردند که در نتیجه هشت هزار و 200 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و از چرخه مصرف خارج و در این زمینه یکصد و 55 متخلف به مراجع غذایی معرفی شدند.
به گفته وی در هفته اول تعطیلات نوروزی در خراسان رضوی بیش از 51 هزار دام سبک و سنگین به وزن بیش از یک میلیون و 642 هزار کیلوگرم در کشتارگاه های استان با نظارت بهداشتی و شرعی ذبح شدند که در این میان 24 لاشه به علت های مختلف ضبط و نابود شد .
مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی ضمن توصیه به مسافران و مردم استان مبنی بر پرهیز از خرید مواد خام دامی و پروتئینی از دست فروشان و دوره گردان خاطر نشان کرد : در صورت مشاهده تخلف در عرضه مواد خام دامی با شماره تماس 7250025 و 7250035 شکبه دامپزشکی مشهد ، 1512 مرکز پیام اداره کل تماس بگیرند و در شهرستان ها با شبکه دامپزشکی تماس بگیرند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.