سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افزایش ۲۵ درصدی ورودی گردشگران به شهرستان سرعین نسبت به سال گذشته

فرماندار شهرستان سرعین گفت: تعداد ورودی های گردشگران و مسافران نوروزی به شهر توریستی سرعین به نسبت سال های گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی واحد افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 600 هزار گردشگر داخلی و خارجی وارد شهر توریستی سرعین شده به طوری که صد در صد ظرفیت مراکز اقامتی شهرستان سرعین اعم از هتل، هتل آپارتمان، میهمان پذیرها و خانه های استیجاری پر از مسافران و گردشگران است.

وی گفت: شهرستان سرعین با داشتن 210 واحد اقامتی، 80 درصد ظرفیت اقامتی استان را در بر گرفته و در این شهرستان 10 آبگرم شبانه روزی در خدمت گردشگران داخلی و خارجی است که 5 آبگرم به شکل مدرن و 5 آبگرم نیز به شکل نیمه مدرن و سنتی اداره می شود.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: سرعین نخستین مقصد گردشگری استان اردبیل است که با ورود هزاران گردشگر از سراسر کشور این روزها حال و هوای خاص دارد به طوری که این گردشگران با حضور در آب های گرم متنوع و پر خاصیت شهر چشمه های بهشتی که گویی تکه ای از بهشت در این منطقه حاضر شده به دنبال آرامش و لذت بردن از ایام تعطیلات نوروزی هستند.

واحد با بیان اینکه از 4 هزار و 600 گردشگر خارجی وارد شده به این استان در یک هفته اخیر بیش از 90 درصد آنها وارد سرعین شده اند، افزود: سرعین با داشتن 22 جاذبه تاریخی و طبیعی در صدر حضور گردشگران و جزو 10 شهر برتر کشور در حوزه ورود مسافران و گردشگران نوروزی است که تلاش بر این است که این توانمندی ها و ظرفیت ها با توجه به ارتقای شاخص های درآمدزایی صنعت گردشگری افزایش یافته و اعتلا پیدا کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمه دوم تعطیلات نوروزی شرایط خاص خود را دارد تلاش بر این است تا در هفته پیش رو از ظرفیت تمامی مراکز اقامتی اعم از مدارس و مساجد و کمپینگ های موقت استفاده کنیم تا مسافران و گردشگران نوروزی در ورود به سرعین و اقامت در این شهر با مشکل خاص رو به رو نشوند/س 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.