سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مازندران استان هدف اجرای طرح تورهای خانوادگی طبیعت گردی می شود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: مازندران بلحاظ دارا بودن جذابیت های خاص طبیعی می تواند استان هدف اجرای تورهای خانوادگی طبیعت گردی این سازمان قرار بگیرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ˈمرتضی رحمانیˈ  در حاشیه بازدید ستاد هماهنگی تسهیلات سفر کشور از اماکن گردشگری، هتل و رستوران های مازندران در قائمشهر اجرای تورهای خانوادگی طبیعت گردی را از برنامه آتی این سازمان در کشورنام برد.

وی افزود:این تورهای گردشگری زمینه ترغیب و تشویق هموطنان به انجام مسافرتها و فعالیت گردشگری جمعی را فراهم می کند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت : درهمین راستا این سازمان تورهای طبیعت گردی خانوادگی را با همکاری کانون اتومبیل رانی و جهانگردی اجرا می کندتا خانواده ها با وسایل شخصی اما تحت برنامه منسجم حرکت کرده و نقطه را برای بازدید، برنامه ریزی می کنند.

وی از مازندران بلحاظ نزدیکی به تهران پایتخت و کلان شهر کشور و برخورداری از طبیعت جذاب و سرسبز نام برد و ادامه داد: این استان همیشه مقصد بسیاری از مسافران بود و به همین لحاظ می توان از این ظرفیت برای اجرای این طرح بهره برد.

به گفته رحمانی از 29 اسفند ماه سال گذشته تا ششم فروردین امسال 24 میلیون و 300 هزار نفرشب در هتل ها مهمانپذیرها، کمپینگ ها، اسکان مدارس، مهمان سراهای دولتی سکنی گزیدند.

وی گفت: در این مدت بیش از 9 میلیون نفر از مراکز تاریخی، موزه ها و مراکز فرهنگی و گردشگری سطح کشور بازدید کردند.

اعضای ستاد تسهیلات سفر کشور از مراکز اقامتی ،گردشگری، هتل و رستوران های محور مواصلاتی هرازدر امل ، قائمشهر و ساری بازدید کردند/س


برچسب ها: مازندران ، طرح ، طبیعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.