سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

ثبت اولین موقوفه سال نو در سیستان

مدیر کل اوقاف وامو رخیریه سیستان وبلوچستان گفت: یک قطعه زمین حاصلخیز کشاورزی در شهرستان زابل وقف عام شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی گفت: در اولین روز های سال 93 ، آقای علی رضایی واقف نیک اندیش سیستانی با مراجعه به اداره اوقاف شهرستان زابل یک قطعه زمین کشاورزی خود را در روستای قاسم آباد زابل وقف نمود.

تدینی گفت: این واقف خیر دوراندیش ملک خود را با نیت عام المنفعه و توسعه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای قاسم آباد وقف نموده است و مساحت این زمین حاصلخیز به 5500متر مربع میرسد.

مدیر کل اوقاف استان گفت: مردم سیستان دارای سبقه اعتقادی و فرهنگی قوی و مستحکمی می باشند و با ارادت و علاقه ای که ولایت فقیه و ائمه اطهار دارند در صورتی که ما از همه توانمان استفاده کنیم ، ثمرات و برکات وقف و موقوفات با حلاوت بیشتری به کام مردم این استان خواهد نشست.

تدینی گفت : موقوفات بیشماری در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید با تبلیغ و تلاش به عرصه اجرای نیت و ثبت واقعی به نام موقوفه برگردانده شود والحمدالله با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط سازمان اوقاف وامور خیریه کشور نظیر طرح نوروزی ارامش بهاری و سوگواره یاس نبوی ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،در سطح بقاع متبرکه و مساجد شاهد تحولات فرهنگی و مدیریتی خوبی در سطح استان خواهیم بود. /س



برچسب ها: اولین ، موقوفه ، سیستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.