سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستاي استعداديابي و توسعه فعاليتهاي اسنوبرد در كشور

مسابقات ليگ اسنوبرد نونهالان و نوجوانان در ديزين به پايان رسيد

چهارمین دوره مسابقات لیگ اسنوبرد قهرمانی کشور گروه سنی نونهالان و نوجوانان، جمعه هشتم فروردین ماه در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ اين مسابقات كه براي اولين بار با برپائي اردوي مداوم از ابتداي فصل اسكي در ديزين با برگزاري مرحله چهارم به پايان رسيد در 2 بخش نونهالان و نوجوانان اسكي بازان برتر معرفي شدند . 

در بخش نونهالان ايليا جاني اول شد ، امير مهدي سولقاني به مكان دوم رسيد و حامد كلهر در جايگاه سوم قرار گرفت . 

در بخش نوجوانان امير حسن سولقاني اول شد ، سيد امير صيد در جايگاه دوم قرار گرفت و رضا خورج در سكوي سوم مرحله چهارم ايستاد . 

در این دوره از رقابت ها كه با حضور بيش از 20 اسکی برگزار شد ،شناسایی استعداد های برتر اسکی رشته اسنوبرد برای پشتوانه سازی تیمهای ملی، از اهداف برگزاری این رقابت هابود.

یادآور میشود در مرحله قبلی این مسابقات که 16 اسفند 92 در همین پیست برگزار شد، ایلیا جانی، حامد کلهر و امیر مهدی سولقانی در رده نونهالان و امیر حسین سولقانی، سید امیر صید و رضا خورج نیز در رده نوجوانان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بر اين اساس در پايان مسابقات اين فصل ايليا جاني عنوان قهرمان قهرمانان را به خود گرفت و 4 نفر با تركيب ايليا جاني ، امير مهدي سولقاني ، امير حسن سولقاني و سيد امير صيد به اردوي تيم ملي دعوت شدند . 

انتهای پیام/
برچسب ها: اسنوبرد ، اسکی ، لیگ ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.