سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بیش از 5 میلیون مسافر در مازندران اقامت کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای نوروز تاکنون 5 میلیون 335 هزار و 357 میلیون مسافر در مازندران اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، دلاور بزرگ‌نیا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران میزان مسافران مقیم استان مازندران روز گذشته را 682 هزار و 11 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون 6 میلیون اقامت در مازندران ثبت شد.

وی در ادامه به برپایی تورهای مسافرتی در این ایام اشاره کرد و گفت: متوسط روزانه هشت تور یک روزه وارد استان شدند که از ابتدای نوروز تاکنون 59 تور یک روزه وارد مازندران شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران در ادامه به اقدامات انجام شده برای بازدید از مراکز اقامتی و پذیرایی مازندران اشاره کرد و بیان داشت: کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر کار نظارت بر صنوف و دفاتر خدماتی را برعهده دارد.

وی میزان بازدیدها روز گذشته را 937 مورد اعلام کرد و افزود: از ابتدای شروع به کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران تاکنون بیش از 6 هزار و 233 بازدید از امکان مختلف انجام شد.

بزرگ نیا خاطر نشان کرد: در این ایام 115 مراکز گردشگری و اقامتی و پذیرایی تذکر کتبی دریافت کردند که در همین ارتباط دیروز 15 مورد تذکر به واحدهای متخلف داده شد.

به گزارش فارس، ستاد اجرای خدمات سفر در مازندران از 28 اسفند 92 در ستاد مرکزی میراث فرهنگی استان مازندران تشکیل و فعالیت این ستاد تا 15 فروردین ماه نیز ادامه دارد.

بسیاری از مسئولان اجرایی مازندران نیز عضو این ستاد هستند، تاکنون برخی مسولان استانی از نزدیک در جریان فعالیت این ستاد قرار گرفتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران و همین طور مدیرکل امور اجتماعی استاندار مازندران نیز امروز در محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران حضور یافتند./س


برچسب ها: مسافر ، مازندران ، اقامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.