سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعریض 70 کیلومتر از محور هراز مازندران

بيش از 50 درصد ورود مسافران و گردشگران به مازندران و تردد خودرو ها از طريق محور هراز انجام مي شود ، اجراي عمليات تعريض و چهار خطه كردن اين محور از اهميت خاصي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهوري به همراه عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي و ربِيع فلاح استاندار مازندران صبح امروز(شنبه) بازديد از عمليات اجراي طرح تعريض محور هراز را آغاز كردند.

سيد حميد حسيني رئيس اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي مازندران ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت : معاون رييس جمهوري و وزير راه و شهرسازي كه در اولين ساعات بامداد وارد مازندران شده و قرار است علاوه بر بازديد از محور هراز ، از عمليات تعريض مسير كمربندي جنوبي شهرستان بابل و طرح هاي عملياتي تعريض محور سواد كوه نيز ديدن كنند.

وي تصريح كرد : از آنجاييكه بيش از 50 درصد ورود مسافران و گردشگران به مازندران و تردد خودرو ها از طريق محور هراز انجام مي شود ، اجراي عمليات تعريض و چهار خطه كردن اين محور از اهميت خاصي برخوردار است.

سيد حميد حسيني خاطر نشان ساخت : هم اكنون 70 كيلومتر از مجموع 110 كيلومتر مسير حوزه استحفاظي محور هراز مازندران در حال تعريض و چهار خطه شدن است.

رئيس اداره روابط عمومي راه و شهر سازي مازندران اظهار داشت: در حال حاضر 14 پيمانكار در 10 منطقه از محور هراز در حال اجراي طرح هاي تعريضي و عمراني هستند.

وي عنوان كرد: 13 تونل به مساحت 10 هزار و 453 متر در اين محور در حال احداث است.

حسيني گفت: از 20 دستگاه پل بزرگ طراحي شده در محور هراز تاكنون هشت دستگاه به بهره برداري رسيده و سه دستگاه نيز درحال اجرا است.

گفتني است محور هراز يكي از محورهاي مواصلاتي مهم مازندران است كه سالانه بيش از 20 ميليون گردشگر از اين محور و شهر آمل وارد استان مي شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.