سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل:

پروازهای فرودگاه اردبیل با کمترین تأخیر در نوروز برقرار است

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: تمامی پروازهای نوروزی شرکت های هواپیمایی با کمترین تأخیر در حال انجام است که این خود رضایتمندی مسافران هوایی را ارتقا داده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مصطفی صفایی اظهار کرد: یکی از مأموریت هایی که به شکل مهم و اساسی در دستور کار قرار دادیم ارتقای ایمنی پروازها با توجه به افزایش درخواست های سفر هوایی در ایام نوروز است که این مسئله به طور ویژه و دقیق در فرودگاه های استان اردبیل و همه دستگاه های ناوبری استان مورد توجه و دقت نظر است.

وی با بیان اینکه فرودگاه اردبیل به صورت شبانه روزی در خدمت مسافران و گردشگران است، گفت: ما در این یک هفته گذشته به بخشی از اهداف خود که همان ایمنی پروازها و خدمات رسانی عالی به مسافران هوایی بود دست پیدا کردیم و سعی داریم در هفته پیش رو با کمترین تعلل و تأخیر، پروازها به سمت فرودگاه اردبیل انجام شود.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل با تشریح اینکه در حال حاضر روزانه 5 تا 8 پرواز اغلب در خطوط هوایی اردبیل-تهران و بالعکس و پروازهای هفتگی مشهد مقدس انجام می شود، افزود: در این ایام پرواز عتبات و جده نیز در زمان مقرر انجام می شود و از مردم انتظار داریم در صورت همراهی زائران با صبر و حوصله بیشتر در فرودگاه حضور پیدا کرده و به موقع در پروازها حاضر شوند تا اسباب ایجاد مشکل و ترافیک در فرودگاه فراهم نیاید.

صفایی تصریح کرد: راهکارها به شرکت های هواپیمایی برای کم کردن زمان تعطیل پروازها و افزایش رضایت‌مندی مردم ابلاغ شده و با برقرار شدن میز خدمت و میز پاسخگویی در داخل سالن ترمینال فرودگاه اردبیل، در صورت به وجود آمدن مشکلی همکاران پاسخگوی هموطنان بوده و در این زمینه به کاستی های احتمالی پاسخ می دهند.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: اردبیل ، پرواز ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.