سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

فرهنگ مطالعه با توجه به شعار سال نهادینه شود

امام جمعه موقت فارسان گفت: : توصیه می‎شود والدین با توجه به سال فرهنگ و هفته کتاب کودک عیدی فرزندان خود را یک جلد کتاب قرار دهند که این خود باعث فرهنگ‌سازی می‎شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سید مهدی یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فارسان به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره و اظهار کرد: در روز شهادت این بانو حضور دسته‎ها و هیئت‎ها در برنامه‌های سوگواری باید از نمود بیشتری برخوردار شود.

وی با تبریک هفته کتاب کودک، گفت: توصیه می‎شود والدین با توجه به سال فرهنگ و هفته کتاب کودک عیدی فرزندان خود را یک جلد کتاب قرار دهند که این خود باعث فرهنگ‌سازی می‎شود.

یعقوبی به سفر ریس جمهور کشور به افغانستان و شرکت در مراسم ملی نوروز اشاره کرد و گفت: این سفر می‌تواند با توجه به مذاکراتی که انجام شده باعث برکات خوبی برای دو کشور باشد.

امام جمعه موقت فارسان به سفر امام جمعه شهرکرد به شهر گوجان و افتتاح نمایشگاه مظلومیت اشاره کرد و افزود: این سفر نشانگر توجه ایشان به مسائل فرهنگی است که می‎تواند نقش مهمی را در شناساندن مظلویت این بانو را نشان دهد.

یعقوبی به دیدار اعضا ستاد نکوداشت علیمردان خان بختیاری با مقام معظم رهبری و تجلیل ایشان از علیمردان خان سردار بزرگ بختیاری پرداخت و تصریح کرد: این سرداران در مبارزات خود بسیار حضور خوبی داشت و مایه افتخار  است.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: شهرکرد ، مطالعه ، فارسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.