سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

پیش‌بینی بارش برف در مناطق کوهستانی قزوین

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قزوین گفت: وضعیت جوی استان قزوین در روزهای آینده ابری در بعضی ساعات با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،غفور فلاح اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز تا ساعت 12 فردا وضعیت جوی استان قزوین کمی تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات با بارش پراکنده همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: از ساعت 12 شنبه نهم فروردین‌ ماه 93 تا ساعت 12 روز بعد نیز وضعیت جوی استان قزوین نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در اواخر وقت همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: از ساعت 12 یکشنبه دهم فروردین‌ ماه سال 93 تا ظهر یازدهمین روز از سال جدید نیز وضعیت جوی استان قزوین ابری در بعضی ساعات با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

فلاح در خصوص درجه حرارت و میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی استان قزوین طی 24 ساعت گذشته ادامه داد: شهرهای آوج و تاکستان با دمای هوای 2 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و شهر قزوین با دمای هوای 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر از گرم‌ترین شهرهای استان قزوین بود.

وی تصریح کرد: دمای هوای قزوین نیز در 24 ساعت گذشته بین 4 تا 22 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان قزوین ادامه داد: دمای هوای امروز قزوین با 22 درصد رطوبت بین 5 تا 19 درجه سانتی‌گراد در نوسان است و این دما فردا دو تا سه درجه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، برف ، رعد وبرق ، بارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.